[O1] [O1] Auto gaśnie w trasie, i odpala po chwili do 20minu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • buth11
    Classic
    • 2019
    • 1
    • Octavia I (1U2)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM

    [O1] [O1] Auto gaśnie w trasie, i odpala po chwili do 20minu

    Zamieszczone przez Asystentka
    aksia89, mojemu Filipowi ciut lepiej choróbsko pomału go opuszcza to tez szaleństwo za to Ola czego jej nie dałam to warczała nie wiem do kogo ona się podała , :diabelski_usmiech

    ...do teściowej... :diabelski_usmiech

    [ Dodano: Pon 28 Mar, 16 22:37 ]
    A w jakim wieku masz te dzieciaki Swoje

    [ Dodano: Pon 28 Mar, 16 22:40 ]
    Dobra... Ja spadam do spania
    do następnego drukowania...
    papa
  • buth11
    Classic
    • 2015
    • 3

    #2
    [O1] [O1] Auto gaśnie w trasie, i odpala po chwili do 20minu

    Jak w temacie auto potrafi zgasnąć po 20-30 minutach jazdy, wtedy trzeba się zatrzymać i czasem wystarczy od razu zakręcić i jedzie jak gdyby nigdy nic, a niekiedy trzeba odczekać dłużej ponieważ jak się przekręca kluczyk to w ogóle się niezapalna dioda od świec. Jak już się zapali diada od świec i zgaśnie to auto odpala bez problemów.

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      buth11, sprawdź przekaźnik 109. Masz go po odkręceniu osłony nad nogami kierowcy. Dobrze popatrz bo może być za przekaźnikiem od wycieraczek.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • buth11
        Classic
        • 2015
        • 3

        #4
        Mam jeszcze takie pytanie, czy ten przekaźnik prócz świec nie załącza również pompy paliwa??
        Oraz zapomniałem wspomnieć jeszcze o jednym objawie a mianowicie że jak po takim samoistnym unieruchomieniu auta uda mi się odpalić to komputer pokazuje spalanie rzędu 50 litrów i w kilka minut stopniowo spada do normy. Oraz ostatnio na postoju komputer wskazuje spalanie rzędu 7 litrów, a wcześniej było 1 litr.
        Ktoś mi powiedział że podobne objawy może dawać przypchany zawór EGR, czy tak może być??

        Komentarz

        • mysz
          Classic
          • 2014
          • 4

          #5
          Bardzo podobne objawy miałem kilka lat temu w Vectrze: gasł najczęściej na łuku po dodaniu gazu (ale nie tylko). I rzeczywiście wtedy był to EGR - po przeczyszczeniu go i zaślepieniu problem nigdy więcej nie wrócił
          http://urzenia.net/ :: http://36monkeys.com/

          Komentarz

          • buth11
            Classic
            • 2015
            • 3

            #6
            A macie jakiś turtorial jak przeczyścić ten EGR??

            Komentarz

            • mysz
              Classic
              • 2014
              • 4

              #7
              Ja po prostu zalałem najpierw naftą, popstrykałem nim trochę aż zaczął pracować swobodnie, na koniec pozalewałem kilka razy WD40 i tyle Ale u mnie nie miał on już więcej pracować - wiedziałem że go zaślepię i ma tylko się nie zacinać

              Ale w Vectrze było proste - komputer nie sprawdzał czy ten zawór cokolwiek robił, sprawdzał tylko czy jest obecny. W Octavii ZTCW to trzeba by przestawić komputer na wersję "z wyłączonym EGR" Vectra była z '94, więc znacznie mniej "skomputeryzowana"
              http://urzenia.net/ :: http://36monkeys.com/

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                mysz, w przypadku octavii z silnikiem ALH też nie ma potrzeby zmieniania programu. Aczkolwiek.. sprawdź najpierw przekaźnik tak jak Ci pisałem.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                Pracuję...